DomůFitnessOblečeníUnder Armour: Výprodej + vše o značce!

Under Armour: Výprodej + vše o značce!

Jak rozpoznat úspěšnou kvalitní značku oblečení od další řadové značky? Kvalitní značka s budoucností musí mít svou vizi, hodnoty, skvělé zaměstnance a kvalitní produkty. Značka sportovního oblečení a doplňků Under Armour je toho jasným příkladem.

Vizí značky je inspirovat své zákazníky řešeními, o kterých dosud ani neslyšeli. Rovněž je jejím cílem pomáhat sportovcům dosahovat lepších výkonů a překonávat své limity, a to vše díky svému speciálnímu designu, inovacím a nadšení.

 

Under Armour slevy

Přehled slev na oblečení od značky Under Armour dostupných na stránce Queens.cz (seřazeno dle největší slevy (aktuálně k datu vytvoření článku):

Značka nabízí ve svém repertoáru funkční sportovní oblečení, které má sportovcům během jejich sportovního výkonu zajistit příjemný pocit chladu, sucha a lehkosti.

Proto tato značka patří mezi přední značky sportovního oblečení, na kterou nedají dopustit ani známí světoví sportovci.

Během roku probíhají různé slevy, kde můžete najít zajímavé tenisky, kšiltovky, trička, kraťasy nebo šlapky.

Tip: Doporučujeme využít slevu například na pánskou nebo dámskou zimní bundu, kterou se vyplatí koupit během letních výprodejů.

Slevy dle výše slevy %:

  • triko „Sportstyle Logo“ – sleva 50%
  • mikina „Sportstyle“ – sleva 50%
  • mikina „Rival Fleece Logo“ – sleva 50%
  • šortky „Sportstyle Cotton Graphic“ – sleva 40%
  • mikina „Rival Fleece Logo Novelty“ – sleva 40%
  • tenisky „Tribase Reign 3“ – sleva 40%
  • tenisky „HOVR Apex 3“ – sleva 40%
  • mikina „Sportstyle Tricot“ – sleva 40%
  • tenisky „Tribase Reign 2“ – sleva 30%
  • kšiltovka „Shadow 4.0“ – sleva 30%
  • běžecká obuv „HOVR Sonic 4“ – sleva 30%
  • dámské tenisky „Charged Aurora“ – sleva 30%
  • šortky „Rival Fleece Logo“ – sleva 30%
  • dámské legíny „HeatGear Armour“ – sleva 30%

under armour

Tabulka slev:

Název produktu Původní cena (Kč) Sleva (%) Nová cena (Kč)
Under Armour tričko „Sportstyle Logo“ 479,99 Kč 50% od 239,99 Kč
Under Armour mikina „Sportstyle“ 1082 Kč 50% od 541 Kč
Under Armour mikina „Rival Fleece Logo“ 1082 Kč 50% od 541 Kč
Under Armour šortky „Sportstyle Cotton Graphic“ 721 Kč 40% od 432,90 Kč
Under Armour mikina „Rival Fleece Logo Novelty“ 1324 Kč 40% od 794 Kč
Under Armour tenisky „Tribase Reign 3“ 3132 Kč 40% od 1880 Kč
Under Armour tenisky „HOVR Apex 3“ 3132 Kč 40% od 1880 Kč
Under Armour mikina „Sportstyle Tricot“ 1444 Kč 40% od 867 Kč
Under Armour tenisky „Tribase Reign 2“ 2698 Kč 30% od 1889 Kč
Under Armour kšiltovka „Shadow 4.0“ 817 Kč 30% od 572 Kč
Under Armour běžecká obuv „HOVR Sonic 4“ 3374 Kč 30% od 2360 Kč
Under Armour dámské tenisky „Charged Aurora“ 2120 Kč 30% od 1484 Kč
Under Armour šortky „Rival Fleece Logo“ 1082 Kč 30% od 758 Kč
Under Armour dámské legíny „HeatGear Armour“ 1203 Kč 30% od 842 Kč

 

Toto je přehled slev, které momentálně nabízí značka Under Armour na stránce Queens.cz.

Doufáme, že vám tyto informace pomohou při rozhodování o nákupu. Pokud potřebujete další informace nebo analýzy, stačí nám napsat do komentáře.

 

Jak to celé začalo a kdy se začala psát historie značky Under Armour?

Kdo zná nejlépe, jaké funkce a vlastnosti by měla mít kvalitní sportovní značka oblečení? No přece a jedině sportovec.

A právě proto Under Armour založil ještě v roce 1966 bývalý americký fotbalista z univerzity v Marylandu Kevin Plank.

Svou firmu založil u své babičky v suterénu ve městě ve Washingtonu. Šlo o garážovou firmu, jejíž produkty Plank nejprve zkoušel na sobě. Při tomto procesu stále hledal nová a nová řešení a funkční materiály.

Později své produkty začal posouvat i svým spoluhráčům v týmu, protože měli mnohem lepší funkční vlastnosti než vlastnosti známých značek.

Under ArmourPrvní neočekávaný úspěch

Bylo to právě v roce 1996, kdy světlo světa spatřilo renovované tričko PROTOTYPE #0037 – “THE SHORTY”.

Šlo o tričko, které bylo měkké na dotek, těsné a natahovací. A co je nejdůležitější, odvádělo pot rychleji než cokoli jiného. Toto triko si oblíbil i tehdy známý fotbalista Jeff George.

Jeff si toto triko oblékl na zápas, kde ho v něm vyfotili a fotografii zveřejnili v uznávaném deníku USA Today. Po uveřejnění fotografie v deníku USA Today po značce najednou sáhlo několik amerických národních fotbalových mužstev. To byl první neočekávaný a neplánovaný úspěch značky Under Armour.

Tkaniny HEATGEAR®, ColdGear® a AllSeasonGear®

Po úspěchu trička Keep-you-Cool s tkaninou HeatGear® v roce 1997 představil svou dosud neznámou tkaninu ColdGear®, která udržuje sportovce v teple a suchu v chladných podmínkách. Později to byla tkanina AllSeasonGear®, která udržuje pohodlí sportovce při přechodu mezi jednotlivými extrémy.

Under Armour batoh

Hollywoodský průlom značky Under Armour v roce 1999

Po přestěhování se do Baltimoru přijel první velký průlom značky. Značce se podařilo prorazit v Hollywoodu. A to rovnou v hollywoodském filmu režiséra Olivera Stonea Any Given Sunday v hlavní roli s Al Pacinem a Jamie Foxxem.

V tomto filmu měli herci v klíčových scénách filmu oblečenou právě značku Under Armour a každý si tohoto dosud neznámého loga všiml. A hvězda mezi sportovním oblečením a doplňky byla na světě.

Později v roce 2000, následovala i první tištěná reklama v časopise ESPN. Zaměstnanci se dokonce vzdali svých výplat, jen aby si mohli dovolit koupit reklamu v ESPN. A tak se dostali na polostránku zmiňovaného magazínu. Tento krok se jim vyplatil, protože vyvolal povědomí o značce a zvýšil tržby značky až o neuvěřitelných 750 000 dolarů.

Otevření vlastní prodejny Under Armour

V roce 2003 do společnosti přišla investice v podobě 12 milionů dolarů z Rosewood Capital, což značce výrazně pomohlo. A to později vedlo k otevření jejich první kamenné prodejny. Konkrétně to bylo v roce 2007 ve městě Annapolis ve státě Maryland.

Dnes má značka Under Armour prodejny po celém světě, ale mezi klíčové trhy patří:

  • USA,
  • Spojené království,
  • Brazílie,
  • Španělsko,
  • Itálie,
  • Francie,
  • Mexiko,
  • Kanada,
  • Chile,
  • Čína,
  • Japonsko,
  • Německo.

Současnost značky Under Armour

I když byla značka Under Armour zpočátku postavena na oblečení pro sportovce, dnes společnost nabízí široký sortiment oblečení a doplňků. Od výstroje do chladného počasí v nejdrsnějších klimatických podmínkách, až po běžná každodenní trička a bundy.

Samozřejmě, značka zůstává věrná také svým prvotním kořenům a nadále nabízí kvalitní výstroj pro sportovce. V rámci této výstroje se snaží posouvat svou linii tak, aby jejich sportovní oblečení a vybavení bylo snazší, pevnější a příjemnější na nošení.

Značka si však i dnes uchovává své kvalitu a jedinečnost prostřednictvím jednoduchého receptu:

  • oblečení HeatGear do horkého počasí,
  • oblečení ColdGear do chladného počasí
  • oblečení AllSeasonGear do období mezi extrémními podmínkami.

Co vše naleznete pod značkou Under Armour?

Společnost Under Armour nabízí svým klientům rozmanitou škálu produktů. Patří sem sportovní vybavení pro sportovce, včetně sportovních rukavic, tašek, pokrývek hlavy, ponožek, brýlí a funkčních chráničů úst.

Under Armour

Stejně tak rozmanitá škála sportovního oblečení a obuvi pro muže, ženy a děti jako například trička, mikiny, kraťasy, legíny, kšiltovky, spodní prádlo a mnoho dalšího.

Speciální prototypy vyvinuté značkou Under Armour

V roce 2022 značka Under Armour uvedla na trh svou první řadu výkonného spodního prádla. Bylo vyrobeno tak, aby sportovcům slíbilo, že po jeho vyzkoušení už nebude chtít nosit běžné spodní prádlo jiných značek.

Později v roce 2006 společnost zahájila výrobu a uvedla na trh řadu kopaček na americký fotbal, po které následovala baseballová a softballová obuv. V květnu v roce 2008 nabídla poprvé obuv bez kolíků, kterým zaplnila dosavadní mezeru na trhu sportovní obuvi. Konkrétní mezeru v obuvi pro výkonnostní trénink.

 

Nová technologie obuvi SpeedForm Gemini

V roce 2011 značka spojila hlavy s odborníky a světlo světa spatřila běžecká obuv UA Charge RC. Ta byla vyvinuta společně s využitím technologie používané při výrobě oblečení Under Armour, aby zajistila dokonalé vlastnosti při sprintu.

Značka však s vývojem obuvi a nových technologií nadále pokračovala. V roce 2012 společnost vyvinula novou technologii obuvi UA Spine. Tato technologie je známá tím, že spojuje pružnost a ultralehkou konstrukci stélky.

Věděli jste, že v roce 2014 označil časopis Runner’s World běžeckou obuv UA SpeedForm Apollo, vyvinutou v továrně na oblečení za „nejlepší debut“?

V neposlední řadě společnost navázala na úspěch platformy SpeedForm. To znamenalo, že v roce 20215 uvedla na trh obuv UA SpeedForm Gemini a o rok na to SpeedForm Gemini 2.

SpeedForm Gemini představuje speciální obuv, která je určena pro běh na dlouhé tratě. Je vybavena vlastnostmi jako bezešvá opora paty a lehká, prodyšná vrchní část. To pomáhá minimalizovat vzniklé nepravidelnosti a zajišťovat, aby bota seděla na noze pevněji a přesněji.

Technologie Under Armour

UA nechtěla být jen další obyčejnou značkou sportovního oblečení, ale chtěla vytvořit kompletní balíček služeb pro zákazníka. To znamenalo, že v roce 2013 společnost koupila jednu z největších platforem pro sledování kondice MapMyFitnes.

MapMyFitnesss tvoří jednu z největších komunit Connected Fitness na světě a nabízí celou škálu webových stránek a mobilních aplikací pod značkami MapMyRun a MapMyRide.

Později, v roce 2015 přišla na řadu koupě mobilních aplikací jako MyFitnessPal a Endomondo. Tato koupě později vedla k vybudování největší digitální komunity pro fitness a wellness na světě.

Spolupráce se světovými jmény a týmy

Tak, jak už to bývá, i dobrá a zvuková značka si potrpí na kvalitní partnerství a spolupráce.

Under Armour je známá tím, že spolupracuje s několika sportovními týmy a skvělými sportovci napříč celým světem. Dokonce je i podporovatelem několika studentských sportovních programů.

Mezi tyto studentské sportovní programy patří například:

  • sportovní program na univerzitě v Kalifornii a Los Angeles,
  • program sportovní asociace námořní akademie Naval Academy Athletics Association,
  • program na univerzitě v Marylandu,´
  • program technické univerzity v Texasu a mnoho dalších.

Značka Under Armour se však zaměřuje i na více zvučná jména a týmy. Mezi její nejznámější týmové partnerství patří oficiální spolupráce a dodávka obuvi pro Národní fotbalovou ligu NFL. Tím to ale nekončí.

Také svým sportovním oblečením zásobuje i elitní sportovce světa jako například:

  • americké hráče fotbalu Toma Bradyho a CamNewtona,
  • nejlepší hráče NBA jako Stephen Curry,
  • držitelku zlaté olympijské medaile v lyžování Lindsey Vonn a mnoho dalších.

Marketing a světoznámé kampaně Under Armour

Pokud chce značka na trhu zaujmout, měla by světu a svým zákazníkům nabídnout nekonvenční a zajímavé kampaně. Značka Under Armour takové kampaně skutečně má a zachycují intenzivní vášeň a sportovní nadšení. Přesně to, co by měli cítit nositelé oblečení a sportovních doplňků Under Armour.

Mezi nejznámější a nejprogresivnější kampaně této značky zaručeně patří:

  • kampaň Protect This House I Will z roku 2010: kampaň přes známé sportovcem zdůrazňovala oddanost značky tréninku, který je podle ní základem sportovního výkonu,
  • reklamní kampaň I WILL z roku 2013: kampaň zaměřená na vášeň, nadšení a odhodlání, které ženou sportovce k lepším výkonům,
  • I WILL WHAT I WANT z roku 2014: šlo o kampaň zaměřenou výhradně na ženy a její hlavní tváří byla primabalerína Misty Copeland,
  • It Comes From Below z roku 2016: v této kampani účinkovali sportovci Bryce Harper a Cam Newton, kteří představili novou řadu obuvi Under Armour Running (skvělý sportovní moment začíná od nohou).

 

Komunita Under Armour

Každá dobrá značka by neměla dbát pouze na osobní zisk, ale měla by se zajímat i o dělení ve společnosti, vývoj a dopad na životní prostředí. Možná i právě proto je značka Under Armour již skoro 20 let tak úspěšnou značkou na trhu.

Under Armour věří v rozmanitost, rovnost a začlenění. Právě proto se její komunita skládá ze sportovců, týmů a hráčů různého původu, zkušeností a perspektiv.

Rozmanitost nejenže posiluje kulturu značky Under Armour, ale je také hybnou silou jejího obchodního úspěchu.

Toto základní přesvědčení se snaží značka rozvíjet pomocí plánu zaměřeného na budování rozmanitější, inkluzivnější, spravedlivější a hodnotovější kultury. Kultury, ve které je každý spoluhráč angažován, cítí sounáležitost a může odvádět tu nejlepší práci.

 

4.5/5 - (8 votes)

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Jakub
Jakubhttps://www.fitnesaci.cz
Sportu se věnuji odmalička. Hraju fotbal a ve volném čase rád cvičím. I proto jsem se rozhodl založit tento web. Neustále se v této problematice vzdělávám. V mých článcích se budu snažit přiblížit vám můj pohled na věc.